Правила прийому

pravila-priema-1

Правила надання ветеринарних послуг у ветеринарному комплексі ПЕРЕДОВИЙ.

       Шановні власники тварин! Вся наша робота спрямована на профілактику захворювань і якісне лікування тварин. Для надання якісних послуг, та уникнення черг, рекомендуємо користуватися попереднім записом. Це дозволить краще спланувати робочий час ветеринарних лікарів, і більш глибоко підійти до проблеми Вашої тварини.

Усі послуги, витратні матеріали та препарати ветеринарного комплексу оплачуються строго за прейскурантом, з яким Ви можете ознайомитися у адміністратора. Послуги, які не вказані в прайсі, оплачуються на договірній основі.

Так як комплекс працює цілодобово, діє нічний тариф: з 21:00 до 09:00 – це +50% на всі послуги, з 8-00 до 9-00 передача зміни, в цей час прийом неможливий (крім екстрених випадків).

Знаходження в клініці і користування послугами ветеринарного комплексу ПЕРЕДОВИЙ означає прийняття власником тварини умов і правил надання ветеринарних послуг в комплексі. А також те, що власник ознайомлений з діючими ПРАВИЛАМИ.

Відвідувачі клініки зобов’язані дотримуватися вимог, що пред’являються персоналом. Пацієнти приймаються в порядку загальної черги. Поза чергою приймаються пацієнти за попереднім записом і пацієнти, які потребують надання екстреної допомоги. Важкість стану пацієнта визначає лікар! Ми наполегливо рекомендуємо записуватися на прийом, навіть для проведення ін’єкцій. Це дозволить і власникам і лікарям планувати свій час.

Досить часто буває так, що часу відведеного на прийом однієї тварини – не вистачає. Ми приділяємо кожному пацієнтові максимум уваги. Просимо Вас проявляти розуміння і терпіння. Коли Ваш вихованець буде на прийомі у лікаря, лікар так само буде займатися з ним стільки, скільки необхідно. Ми не можемо гарантувати, що Вас приймуть точно в той час, на який Ви записані. Але будемо докладати до цього всіх зусиль.

У разі надходження екстреного хворого, він приймається/оперується позачергово в будь-який день і час, в інтересах порятунку життя! При надходженні таких хворих, а також при екстрених реанімаційних заходах може бути задіяний весь персонал клініки, що знаходиться на зміні. В цьому випадку черговий прийом може зупинятися на необхідну (невизначений) час. Просимо з розумінням поставитися до того, що якщо всі зайняті одним пацієнтом – МИ РЯТУЄМО ЖИТТЯ!!!

Первинний прийом включає клінічний огляд тварини, складання плану додаткової діагностики, якщо необхідно, постановку попереднього діагнозу, озвучування прогнозу, призначення лікування. Лікувально-діагностичні заходи, витратні матеріали та препарати оплачуються окремо за прейскурантом. При відвідуванні клініки через інше захворювання, прийом розцінюється як первинний, так само як і прийом іншої тварини, що належить цьому ж власнику. Прийом здійснюється тільки в присутності власника, або довіреної особи, що володіє повною інформацією про тварину, і уповноважен приймати рішення щодо проведення чи непроведення обстежень і лікування. Відмова від рекомендованої діагностики/лікування оформляється письмово. Відповідальність за максимально точну і правдиву інформацію про стан і самопочуття вихованця, наявності хронічних захворювань, лежить на власнику (або людині, чинному за дорученням власника) тварини.

Якщо документально права власності на тварину встановити не можливо, персонал клініки вважає людину (який привіз тварину в клініку) власником і особою, яка має повне право приймати рішення щодо діагностики та лікування. Якщо законний власник не знайшов часу особисто поспілкуватися з лікарем, претензії з приводу проведених досліджень і лікування він може пред’являти тільки тій людині, який був в клініці з твариною і приймав рішення. Повторні візити в клініку оплачуються за вартістю повторного прийому. Лікувально-діагностичні маніпуляції, витратні матеріали та препарати також оплачуються окремо за прейскурантом. 

При виборі методів діагностики і лікування лікар керується виключно інтересами тварини. Постановка остаточного діагнозу може вимагати використання додаткових методів обстеження. Деякі дослідження і аналізи необхідно проводити багаторазово, для динамічного спостереження за зміною стану організму. Необхідно усвідомлювати, що постановка діагнозу може займати багато часу. До постановки остаточного діагнозу, хворим надається симптоматичне лікування. У тих випадках, коли патологія вимагає спеціального дослідження, якого немає у ветеринарній клініці, тварину може бути направлено в іншу клініку. Для зручності клієнта дані за результатами досліджень і діагностики зберігаються в базі комплексу і видаються за запитом клієнта в паперовій формі (крім рентгена) або надсилаються на електронну адресу або месенджери.

Фіксація тварини для огляду лікарем проводиться власником. Персонал клініки не несе відповідальності за травми, отримані власником від власної тварини. Персонал клініки не зобов’язаний брати участь в фіксації тварин, а в разі участі, фіксація оплачується згідно прейскуранту.

Якщо тварину неможливо зафіксувати, лікар може запропонувати власнику провести седацію тварини. У разі неможливості проведення процедури седації або в разі відмови власника від проведення такої, лікар має право відмовити в наданні послуг власнику даної тварини.

Власники повинні запобігати будь-яки контакти між тваринами: собаки повинні знаходитися на повідках і в намордниках, кішки в переносках, дрібні домашні й екзотичні тварини (гризуни, птахи, рептилії) в клітинах або контейнерах. Клініка не несе відповідальності за збитки, завдані Власнику або його тварині діями третіх осіб чи іншими тваринами.

Хірургія.

Хірургічне лікування може надаватися в плановому порядку, а може бути екстреним. На рутинні операції (кастрація/стерилізація/обробка післяопераційних ран) тварин записує адміністратор комплексу. Запис і проведення інших операцій проводиться після обговорення з лікарем і оформлення документів. Тварини перед операцією повинні бути підготовлені відповідно до тих рекомендацій, які дав лікар, який записав тварину на операцію. Черговість операцій визначається правилами внутрішнього розпорядку.

Стаціонарне відділення.

Розрахунковий час доби стаціонарного відділення 9-00. Лікар стаціонарного відділення щодня дзвонить з 12-00 до 14-00 для того, щоб інформувати власника про стан тварини. Так само лікар обов’язково передзвонить Вам при зміні стану Вашого вихованця, або після результатів додаткових досліджень.

Відвідувати стаціонарне відділення дозволяється з 12-00 до 18-30 тільки в супроводі співробітників клініки. Перебування у відділенні має бути не більше 15 хвилин.

Перед проведенням загальної анестезії, хірургічним втручанням, розміщенням вихованця в стаціонарне відділення власник інформується лікарем про можливі ризики і розписується в документі-угоді, що підтверджує свою згоду.

При необхідності проведення додаткових діагностичних або лікувальних процедур лікар повинен проінформувати власника про приблизну їх ціну. Погоджуючись на проведення цих процедур, власник гарантує оплату їх вартості.

Власник тварини повинен оплатити виконані клінікою послуги і витрачені медикаменти та інші витратні матеріали в повному обсязі, незалежно від результату. Оплата здійснюється відразу після надання ветеринарних та інших послуг.
Господар тварини має право попросити лікаря скласти приблизний кошторис майбутніх витрат. Слід враховувати, що наслідки багатьох захворювань важко спрогнозувати, що може спричинити за собою зміну тактики лікування і, відповідно, вартість.

Виписка з історії хвороби видається протягом двох днів від дати подання письмової заяви (шаблон у адміністратора), і засвідчується головним лікарем клініки. Власник тварини має право отримати рахунок з переліком наданих йому послуг і їх ціною, переліком витратних матеріалів та препаратів, витрачених на обслуговування. 

Відмова в обслуговуванні.

ВК Передовий як приватна клініка залишає за собою право відмовити в наданні послуг без пояснення причин, а також має право відмовити в обслуговуванні власникам тварин: при відсутності терапевтичного співробітництва (терапевтичне співробітництво це взаємодія між власником тварини і лікуючим лікарем, засноване на довірі та взаєморозумінні в інтересах здоров’я тварини , відмова від виконання призначень лікаря прирівнюється до відсутності терапевтичного співробітництва); 

у разі невиконання власником тварини запропонованих призначень, а так само недотримання режиму лікування, лікарський персонал не несе відповідальності за результат лікування, а адміністрація клініки вправі відмовити в подальшому наданні ветеринарної допомоги;

клієнтам в нетверезому вигляді і клієнтам, котрі виявляють неповагу до персоналу клініки;

неповнолітнім особам, які прийшли з тваринами;

лікар має право відмовити в прийомі тварині, не вакцинованої проти сказу;

При необхідності викликається охорона.

Евтаназія в нашій клініці проводиться після огляду лікарем, у зв’язку з крайньою тяжкістю або невиліковністю захворювання. Лікар має право відмовити в проведенні процедури, при інших причинах звернення.

Претензії з приводу якості наданих послуг приймаються тільки в письмовому вигляді, і розглядаються головним лікарем клініки.

ВК Передовий в праві використовувати при роботі з вашим вихованцем фото і відео зйомку, а також використовувати ці матеріали в комерційних, наукових та рекламних цілях. Без зазначення персональних даних власника.

Від імені всього колективу клініки прийміть щирі побажання здоров’я Вам і Вашим вихованцям! Якщо щось в нашій роботі незрозуміло, не подобається, є претензії або конструктивні пропозиції – звертайтеся до адміністрації комплексу через електронну поштову скриньку wishesvet103@gmail.com.